Az átláthatóság és hatékonyság új szintje

Kezdetben, amikor vállalkozásunkat létrehoztuk, mindent hagyományos módon kezeltünk. Az irodában rengeteg papírmunkát kellett rendezgetnünk, és a munkafolyamatok gyakran kaotikusak voltak. Az információk megosztása és elérhetősége komoly kihívást jelentett, és sokszor elvesztegettünk értékes időt azzal, hogy keresgéltünk a dokumentumok között.

Kezdetben, amikor vállalkozásunkat létrehoztuk, mindent hagyományos módon kezeltünk. Az irodában rengeteg papírmunkát kellett rendezgetnünk, és a munkafolyamatok gyakran kaotikusak voltak. Az információk megosztása és elérhetősége komoly kihívást jelentett, és sokszor elvesztegettünk értékes időt azzal, hogy keresgéltünk a dokumentumok között.

PROBLÉMA

Emlékszem, hogy az első nagyobb projektünk során elveszett egy fontos ügyfélkapcsolatunk, mert nem tudtuk pontosan, melyik munkatársunk kezeli. Ez volt az a pont, amikor rájöttünk, hogy szükségünk van egy hatékonyabb és átláthatóbb rendszerre a munkánk kezelésére.

PROBLÉMA

Emlékszem, hogy az első nagyobb projektünk során elveszett egy fontos ügyfélkapcsolatunk, mert nem tudtuk pontosan, melyik munkatársunk kezeli. Ez volt az a pont, amikor rájöttünk, hogy szükségünk van egy hatékonyabb és átláthatóbb rendszerre a munkánk kezelésére.

MEGOLDÁS

Ekkor ismerkedtünk meg a Notionnel. Az áttérés a Notion használatára valósággal forradalmasította a vállalkozásunk működését.

Most minden projektünk és ügyfelünk számára külön táblákat hozunk létre a Notionön belül. Ezek a táblák tartalmazzák az összes információt, a határidőket, a felelősöket és az ügyfelek adatait. Nem csak mi vagyunk elérhetők ezeken a táblákon, hanem az egész csapat, így mindenki tisztában van a projektek állapotával.

MEGOLDÁS

Ekkor ismerkedtünk meg a Notionnel. Az áttérés a Notion használatára valósággal forradalmasította a vállalkozásunk működését.

Most minden projektünk és ügyfelünk számára külön táblákat hozunk létre a Notionön belül. Ezek a táblák tartalmazzák az összes információt, a határidőket, a felelősöket és az ügyfelek adatait. Nem csak mi vagyunk elérhetők ezeken a táblákon, hanem az egész csapat, így mindenki tisztában van a projektek állapotával.

TAPASZTALATOK

Az ügyféladatok kezelése is sokkal egyszerűbbé vált. Egy központi ügyfélkezelő rendszert hoztunk létre a Notionben, ahol minden releváns információt tárolunk. Ennek köszönhetően gyorsabban és hatékonyabban tudunk válaszolni az ügyfeleink kérdéseire és igényeire.

A Notion által nyújtott tudásbázis-kezelés pedig segített a belső dokumentáció és információk jobb szervezésében. A csapat könnyen hozzáfér a szükséges információkhoz, és a tudásátadás is gördülékenyebb lett az új csapattagok oktatásában.

Az erőforrások és grafikai anyagok kezelése is szignifikánsan javult. Egy központi adatbázisban tároljuk a vállalati logókat, grafikai anyagokat és hozzáféréseket, így nincs több idővesztés a keresgélés és az információk elvesztése miatt.

A Scrum Sprint tervezés is könnyebb lett a Notion segítségével. Az átlátható táblák és adatbázisok segítik a csapatot a sprintek tervezésében és nyomon követésében.

Az egyéni jegyzetkezelés is egyszerűvé vált a Notion személyes jegyzetek funkciójával. Mindenki könnyedén szervezheti és tárolhatja saját jegyzeteit és terveit.

TAPASZTALATOK

Az ügyféladatok kezelése is sokkal egyszerűbbé vált

Ennek köszönhetően gyorsabban és hatékonyabban tudunk válaszolni az ügyfeleink kérdéseire és igényeire.

Tudásbázis-kezelés segített a belső dokumentációk szervezésében

A csapat könnyen hozzáfér a szükséges információkhoz, és a tudásátadás is gördülékenyebb lett az új csapattagok oktatásában.

Az erőforrások és grafikai anyagok kezelése is szignifikánsan javult

Egy központi adatbázisban tároljuk a vállalati logókat, grafikai anyagokat és hozzáféréseket, így nincs több idővesztés a keresgélés és az információk elvesztése miatt.

A Scrum Sprint tervezés is könnyebb lett a Notion segítségével

Az átlátható táblák és adatbázisok segítik a csapatot a sprintek tervezésében és nyomon követésében ami hozzájárult a projektjeink hatékonyabb végrehajtásához.

AJÁNLATUNK

AJÁNLATUNK

Most van az idő, hogy vállalkozásodat egy új szintre emeld, és megkönnyítsd mindennapi feladataid kezelését

Most van az idő, hogy vállalkozásodat egy új szintre emeld, és megkönnyítsd mindennapi feladataid kezelését

Ugyanis mi most odaadjuk neked a saját rendszerünket, ami forradalmasította vállalkozásunk működését. Képzeld csak el, hogy minden projekt, ügyfél és információ egyetlen helyen van, könnyen elérhető és átlátható. Ez a sablon nem csak a produktivitást növeli, hanem időt is megtakarít.

A sablonunk segítségével könnyedén kezelheted projektjeidet, ügyfeleidet, dokumentációdat és erőforrásaidat. Ezáltal a csapatod is hatékonyabban dolgozhat, és a vállalkozásod is sikeresebben működhet. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget a sikerhez vezető úton, szerezz be egy olyan eszközt, amely megkönnyíti a mindennapi munkádat és segít elérni a vállalkozásod céljait. 

HASZNÁLAT

Hogyan használhatod a sablonunkat?

  1. Vásárold meg a Notion sablonunkat a weboldalunkon keresztül. A fizetés után azonnal megkapod a letöltési linket.
  2. Ha még nem rendelkezel Notion fiókkal, akkor regisztrálj egyet.
  3. Nyisd meg a sablont.
  4. A sablon tartalmaz egy rövid útmutatót, amely bemutatja, hogyan tudod testreszabni és használni.
  5. Élvezd a rendszerezett és hatékony vállalkozásodat!
AJÁNLATUNK

Mi illik hozzád a leginkább?

Alap csomag

8 990 Ft EGYSZERI ÖSSZEG
  • Feladattervező
  • Projekt tervező
  • Ügyfél kezelő
  • Tudástár

Prémium csomag

14 990 EGYSZERI ÖSSZEG
  • Feladattervező
  • Projekt tervező
  • Ügyfél kezelő
  • Munkafolyamat kezelő
  • Tudástár
  • Sprint tervező
POPULAR

Platina csomag

28 990 Ft EGYSZERI ÖSSZEG
  • Feladattervező
  • Projekt tervező
  • Ügyfél kezelő
  • Munkafolyamat kezelő
  • Tudástár
  • Sprint tervező
  • 60 perces konzultáció
ÜGYFELEINK

Mit mondanak azok, akik már kipróbálták?

Nem csak mi vagyunk lelkesek, hanem azok is, akik már kipróbálták. Nézd meg, hogy mit mondanak róla:

ÜGYFELEINK

Mit mondanak azok, akik már kipróbálták?

Nem csak mi vagyunk lelkesek, hanem azok is, akik már kipróbálták. Nézd meg, hogy mit mondanak róla:

5/5
“Nagyon hasznos számomra. Sokkal könnyebben tudom most kezelni a projekteimet és a csapatomat. A sablon átlátható és könnyen testreszabható.”
P. Zsolt
4.5/5
“Már régóta kerestem egy olyan eszközt, ami segít nekem rendszerezni és ez tökéletesen megfelel erre a célra.”
B. Eszter
5/5
“Fantasztikus! Nagyon sok időt és energiát spóroltam meg vele. Nagyon részletes és jól strukturált. Csak ajánlani tudom mindenkinek!”
V. István

Teljes körű testre-szabhatóság

Rugalmas és testreszabható, így könnyedén alkalmazkodnak azokhoz az egyedi igényekhez, amelyekkel vállalkozásod rendelkezik.

Egyszerű használat, gyors eredmények

Nem kell órákat töltened a beállításokkal és a tanulással. Intuitív és könnyen használható, így azonnal látni fogod a pozitív változásokat.

Pénz-visszafizetési garancia

Ha úgy érzed, hogy nem váltja be a házzá fűzött reményeket, 30 napon belül visszafizetjük a teljes vételárat. Nincs kockázat, csak a lehetőség.

Várj, még!

❌ Ne vedd meg a letölthető sablonokat, ha nem vagy vállalkozó, vagy nem akarsz rendszerezni a feladataidat, projectjeidet, pénzügyeidet.

❌ Nem szereted a hatékonyságot, a kreativitást, a rugalmasságot, hanem szereted a merev, unalmas, bonyolult rendszereket. Akkor ez a sabloncsomag nem kell neked.

❌ Ne vedd meg a sablonokat, ha már mindent tudsz a Notionról, és nincs szükséged új ötletekre, tippekre, trükkökre. (Ha viszont kezdő vagy, vagy fejlődni szeretnél, akkor ajánlom)

Örülök, hogy a fentieken túljutva maradtál és tovább olvasol.

Máris mutatom, mire számíthatsz és mit ad neked a Notion sablon:

✅ Segítünk abban, hogy igazán hatékonyan és kreatívan használd a Notiont. A sabloncsomag bővíteni fogja tudásodat és ötleteidet.

✅ Minden sablon testreszabható és könnyen használható.

✅ Úgy tudod kitölteni, mint egy interaktív munkafüzetet, ami végigvezet téged a különböző feladatokon és célokon.

✅ A kiegészítő anyagok magyarázatot adnak a sablon használatához, beállítási útmutatóval, extra tippekkel, trükkökkel, és egy nagy adag motivációval!

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, ez teljesen igaz, a rendszer használata nagyon egyszerű, viszont egy kész sablont létrehozni nem könnyű feladat, sokszor még programozói tudásra is szükség van és emellett nagyon hosszadalmas feladat, ezt a mostani rendszert is több mint két éve folyamatos fejlesztjük és teszteljük olyanra, hogy számunkra és számotokra kielégítsen minden igényt. 

Notion sablonjaink minden típusú vállalkozásnak ideálisak, kicsi és nagy egyaránt. Függetlenül attól, hogy milyen iparágban dolgozol, a sablonok segítenek az erőforrások hatékonyabb kihasználásában és a tevékenységek optimalizálásában.

A Notion sablonokkal együtt jár egy részletes használati útmutató, és ügyfélszolgálatunk készen áll arra, hogy segítsen bármilyen kérdésben vagy problémában. Online támogatást biztosítunk a beállításokhoz és testreszabáshoz.

Természetesen. A sablon vásárlása után folyamatos támogatást biztosítunk. Ügyfélszolgálatunk készséggel válaszol minden kérdésedre, valamint segít az esetleges beállításokban, eligazodásban.

A 60 perces konzultáció során személyre szabott támogatást kapsz vállalkozásodhoz. Megbeszéljük az egyedi igényeidet, és a konzultáció során szakértői tanácsokat adunk a Notion sablonok optimális kihasználásához. Bármilyen kérdésed lehet a sablonok használatával kapcsolatban, és segítünk azok testreszabásában is.