Engedd meg hogy elmeséljek egy személyes történetet (nyugi nem lesz unalmas)
Kezdetben, amikor vállalkozásunkat létrehoztuk, mindent hagyományos módon kezeltünk. Az irodában rengeteg papírmunkát kellett rendezgetnünk, és a munkafolyamatok gyakran kaotikusak voltak. Az információk megosztása és elérhetősége komoly kihívást jelentett, és sokszor elvesztegettünk értékes időt azzal, hogy keresgéltünk a dokumentumok között.
Emlékszem, hogy az első nagyobb projektünk során elveszett egy fontos ügyfélkapcsolatunk, mert nem tudtuk pontosan, melyik munkatársunk kezeli. Ez volt az a pont, amikor rájöttünk, hogy szükségünk van egy hatékonyabb és átláthatóbb rendszerre a munkánk kezelésére.
Egy nap, amikor a csapatunk éppen a napi teendők és projektek rendezgetésén fáradozott, egy kollégánk javasolta, hogy próbáljuk ki a Notiont. Elmondta, hogy rengeteg funkcióval rendelkezik, ami segíthet a feladatok és információk hatékonyabb kezelésében. Úgy döntöttünk egy próbát megér…spoiler nem bántuk meg.
Na ugye nem is volt annyira szörnyű? Viszont, ha tippelnem kellene biztosan benned is felmerült az a kérdés, hogy mi is ez a Notion
A Notion egy olyan alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy egy helyen hozz létre, rendezz és működj együtt dokumentum és projekt tartalmán. A Notion segítségével jegyzeteket készíthetsz, feladatokat és projekteket kezelhetsz, a Notion sokoldalú, testreszabható és könnyen használható, de nézzük meg, hogy miért érdemes a használnod a vállalkozásodban:
A Notion több előnnyel is rendelkezik, amelyek közül néhányat a következőkben sorolok fel:
- A Notion segít rendszerezni a tudásodat. A Notion-ban létrehozhatsz wiki oldalakat, amelyek központi helyet biztosítanak a vállalkozásodhoz kapcsolódó információknak, nem kell keresgélned a válaszokat, mindent megtalálhatsz egyetlen kattintással.
- A Notion segít menedzselni a projekteidet. Létrehozhatsz projektekhez kapcsolódó adatbázisokat, amelyekben nyomon követheted a feladatokat, a felelősöket, a határidőket, a prioritásokat és más fontos adatokat. A Notion-ban vizualizálhatod, szűrheted és rendezheted a projektedet a neked legmegfelelőbb módon, például táblázatban, táblán, idővonalon, naptárban vagy galériában.
- A Notion segít együttműködni a munkatársaiddal. Megoszthatod projektedet a munkatársaiddal, akik hozzájárulhatnak, kommentálhatnak, szerkeszthetnek és értesítéseket kaphatnak a változásokról. A Notion-ban cseveghetsz a munkatársaiddal, megoszthatod a gondolataidat, ötleteidet és visszajelzéseidet. A felületen létrehozhatsz dokumentumokat, amelyek egyszerűek, erőteljesek és szépek. Ééés ami a legjobb használhatod a mesterséges intelligenciát is, amely segít megválaszolni a kérdéseidet, generálni tartalmat, javasolni címkéket és még sok mást.
Magyarországon még nem ismert, viszont a külföldön…
egy nagyon népszerű alkalmazás, amelynek több mint 20 millió felhasználója van. A Notion felhasználói között vannak egyének, kis- és közép vállalkozások, valamint nagyvállalatok is. A Notion rendszerét használják a világ legjobb csapatai, a startupoktól az elismert vállalatokig, ahol olyan nevek is szerepelnek, mint a MetaLab, a Matchgroup, az Asana, a Basecamp, a Todoist és a Trello.
Most biztos azt mondod, jójó ez szép és jó, de biztos egy vagyonba kerül
Azonban ki kell, hogy ábrándítsalak a Notion rendszere teljesen INGYENS, persze nyilván vannak csilivili funkció, amit csak Pro előfizetők kapnak meg, de az minket most nem érdekel.
És a regisztráció? Könnyebb mint az 1X1
Kövesd az utasításokat, majd gyere vissza, mert van itt neked még valami!
- Lépj be a Notion weboldalára a link segítségével.
- Kattints a jobb felső sarokban található Regisztráció gombra.
- Add meg az e-mail címedet, amellyel regisztrálni szeretnél.
- Erősítsd meg az e-mail címedet.
- Gratulálunk, sikeresen regisztráltál a Notion felületére!
Na hogy tetszik első ránézésre, nem rossz igaz? Bár tudom még szokni kell
A következő logikus lépés most az lenne, hogy saját Notion rendszert hozz létre a vállalkozásod számára, viszont saját tapasztalataink alapján ez egy nehéz és hosszútávú folyamat, a saját rendszerünk felépítése is több hónapot vett igénybe és bár használata nagyon egyszerű egy saját rendszer elkészítése komoly kihívást okoz és olykor-olykor még programozói tudásra is szükség lehet.
Azonban, mi úgy döntöttünk, hogy felajánljuk neked saját sablonunkat, amit már több éve használunk és folyamatosan fejlesztünk. Ezzel könnyedén nyomon követheted a projectjeidet, és minden fontos információt egy helyen tarthatsz.
Ha úgy érzed, hogy te is szeretnél javítani vállalkozásod hatékonyságán és ezzel időt spórolni, akkor itt a lehetőség. Ide kattintva éred el a sablonunkat
Mi teszünk a jövőért és te?